به گزارش برترین خبر ؛ عبدالمهدی حق‌شناس با اشاره به اینکه استان مازندران بیشترین جوایز نهمین جشنواره ملی ابوذر را از آنِ خود کرد، افزود: ۳ خبرنگار مازندرانی در این جشنواره حائز رتبه شدند.

وی اضافه کرد: بهناز مقدس از خبرگزاری مهر، راضیه عباسی از نشریه شالیزار و احسان فقیهیان از صدا و سیما در جشنواره ملی ابوذر موفق به کسب رتبه شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران یادآور شد: خبرنگاران مازندرانی در بخش های مصاحبه، تیتر و مستند به این موفقیت دست یافتند.

حق‌شناس با بیان اینکه سال گذشته نیز دو خبرنگار از استان مازندران در جشنواره ملی ابوذر حائز رتبه شدند، ادامه داد: اختامیه نهمین جشنواره ملی ابوذر ۱۷ اسفندماه در استان خوزستان و شهر اهواز برگزار و برگزیدگان در بخش‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست تجلیل خواهند شد.

وی با اعلام اینکه نتایج پنجمین جشنواره ابوذر مازندران مشخص شده و اختتامیه آن بزودی برگزار می‌شود، از در دست تدوین بودن کتاب ابوذر پنجم خبر داد و افزود: کتاب جشنواره ابوذر مازندران برای سومین سال متوالی منتشر و همزمان با اختتامیه توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران به دریافت حدود ۷۸۰ اثر در پنجمین جشنواره ابوذر مازندران اشاره کرد و از رشد ۳۵ درصدی آثار رسیده نسبت به سال گذشته گفت و گفت: اقبال و گرایش به جشنواره ابوذر مازندران متاثر از برگزاری دقیق و علمی این جشنواره در سال‌های گذشته است.

حق‌شناس افزود: جشنواره ابوذر مازندران نشان داد با برگزاری مداوم جشنواره‌های رسانه‌ای می‌توان موجبات ارتقا کیفی آثار خبرنگاران را شاهد بود و نمونه آن اینکه در جشنواره ملی ابوذر، بیشترین جوایز به استان مازندران اختصاص یافت.
انتهای پیام/