به گزارش برترین خبر و به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه “احمد امینی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط جرم خیز و کاهش سرقت ها، “امنیت و آرامش” با موضوع دستگیری خرده فروشان و پاکسازی پاتوق های معتادان متجاهر و با هماهنگی مرجع قضایی در سطح شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر واحدهای انتظامی اجرا شد.

وی افزود: با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان موادمخدر و معتادان ولگرد رسیدگی به مطالبه مردمی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور  تصریح کرد: در این خصوص ماموران پلیس شهرستان نور در ۴۸ ساعت گذشته با گشت زنی های ویژه در نقاط و محلات آلوده و جرم خیز شهرستان نور، ۷ خرده فروش موادافیونی را دستگیر و و ۳۰معتاد متجاهر را جمع آوری و ساماندهی و تحویل مرکز ترک اعتیاد شده اند.

سرهنگ امینی در پایان تاکید کرد: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت و از شهروندان نیز می خواهیم گزارش‌های خود در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و تجمع معتادان متجاهر را به پلیس اعلام تا نسبت به پاکسازی و جمع‌آوری آنان اقدام شود.