به گزارش برترین خبر ، مهدی اسماعیلی مدیر دبیرستان نمونه دولتی آیت الله خامنه ای نور در حاشیه همایش تجلیل از دانش آموزان برتر دبیرستان در گفت وگو با خبرنگار برترین خبر گفت: خرسندیم که دانش آموزانی تلاشگر و فعال داریم و امیدواریم دانش آموزان  با یک برنامه ریزی مناسب و  استفاده از دوران طلایی تعطیلات نوروز مقدمات پیشرفت تحصیلی خود را بیش از پیش فراهم نمایند  .

وی با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش‌ مجموعه کسب بهترین عملکرد  در حوزه های تربیتی و تحصیلی می باشد افزود: انتظار ما از دانش آموزان گرفتن نتیجه خوب در  امتحانات نهایی پیش رو  و کنکور سراسری جهت راهیابی به دانشگاه های برتر کشور می باشد.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی آیت الله خامنه ای نور با بیان اینکه  در تمامی جلسات  مشاوره تحصیلی  و کنکور  بر اهمیت تاثیرگذاری نمرات نهایی خرداد ۱۴۰۳ برای پایه دهم ۲۰ درصد پایه یازدهم ۲۰ درصد و پایه دوازدهم ۵۰ درصد در کنکور  تاکید  شده است ، ادامه داد:  از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز برای ایجاد فرصت مطالعه در ایام نوروز در  دو مدرسه طرح مطالعاتی نوروز با حضور مدرسان و مشاوره برنامه ریزی شده است.

وی یادآور شد: والدین باید دانش آموزان را با مکان های مناسب برای مطالعه نظیر کتابخانه های شهر آشنا کنند تا آن ها آمادگی سوالات مفهومی را داشته باشند چرا که امتحانات نهایی نقش مهمی در کنکور  سراسری خواهند داشت  .

اسماعیلی تاکید کرد: دانش آموزان باید  مطالب کتاب  درسی اشراف کامل داشته و چنانچه نکته ای به ذهنشان رسید یا با مسئله ای روبرو شدند از معلمان بخواهند تا توضیحات بیشتر را  ارائه دهند .