به گزارش برترین خبر، بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در حاشیه این بازدید گفت: تخت های آی سی یو بیمارستان امام به دلیل حجم زیاد مسافر و گستردگی جمعیت و خانه دومی ها پاسخگوی بیماران نبوده است که با گلریزان خیرین سلامت ساخت آی سی یو ۲ شروع به کار کرد و تا کنون پیشرفت خوبی داشته و در حال اتمام است.

وی ادامه داد: درخواست تجهیزات آی سی یو ۲ به دانشگاه علوم پزشکی مازندران داده شد که به مبلغ ۲۰ میلیارد پس از اتمام ارسال خواهد شد.

فرماندار شهرستان نور در خصوص دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس بیمارستان امام نور گفت: با توجه به اینکه در غرب مازندران دستگاه‌ سی تی اسکن ۳۲ اسلایس وجود ندارد،با راه اندازی آن برگ زرینی در حوزه درمانی سطح شهرستان خواهد بود.

در پایان فرماندار شهرستان نور از تمامی کسانی که کوچکترین نقشی ایفا می کنند تشکر و قدردانی کرد.

مجتبی محمدی رییس بیمارستان امام خمینی نور در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه دو پروژه در حال انجام است، اظهار کرد: پروژه احداث داروخانه در حیاط بیمارستان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.

وی از بهره برداری این داروخانه تا دو ماه آینده خبرداد و گفت: این پروژه با اعتبار بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مابقی هم توسط خیرین تامین شده است.

رییس بیمارستان امام خمینی نور ادامه داد: پروژه بعدی ساختمان آی سی یو ۲ است که با کمک ۱۵ میلیارد ریالی توسط مجمع خیرین پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

گفتنی است بیژن پولادی نماینده عالی دولت در شهرستان به صورت سرزده وارد اورژانس بیمارستان امام نور شد و ضمن خداقوت به پزشکان کشیک و پرستاران از رییس بیمارستان جویای خدمات دهی کادر درمان به بیماران شد.

همچنین در حاشیه این بازدید پس از بیان مشکلات توسط یکی از پرسنل طی تماس تلفنی با استان پیگیر حل مشکلش شد.