خبرنگار و عکاس برترین خبر،زینب تذکاری سالم

به گزارش برترین خبر، مهندس تورج ناییج پور مدیر برج مسکونی اودیما در گفت وگو با خبرنگار برترین خبر گفت: برج مسکونی اودیما در ۳۸ سقف و ارتفاع حدود ۱۷۰ متر در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه وزن کل برج حدود ۱۱۰ هزار تن در ۲۰۰ واحد است، تصریح کرد: در این پروژه حدود بیش از ۸ هزار تن میله گرد و ۴۰ هزار متر مکعب بتن استفاده شده است‌.

مهندس ناییج پور افزود: تا کنون به صورت مستقیم برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته و به دلیل حجم کار بسیار بالا و استفاده از متریال های مختلف به صورت غیر مستقیم بیش از ۶۰۰ نفر مشغول به کار شدند و پس از اتمام پروژه حدود ۶۰ نفر به صورت دائم جهت سرویس دهی به ساختمان و واحد های مسکونی مشغول به کار خواهند شد.

مدیر برج مسکونی اودیما ادامه داد: این پروژه در ۹۴ هزار متر بنا و بیش از ۴۰ هزار متر مشاعات دارد که در مشاعات توجه ویژه ای صورت گرفته به گونه ای که در طبقه ۱۳ و ۱۴ برج به نام طبقات بوستان و گلستان است فضاهایی چون باغ،کتابخانه، فضاهای تفریحی در نظر گرفته شده است.

مهندس ناییج پور با اشاره به اینکه این برج توسط سرمایه گذار بخش خصوصی کار خود را آغاز کرده است، یادآور شد: شروع پروژه از اواسط سال ۹۸ بود که پس از زدن سقف اول و دوم با شیوع بیماری کرونا مواجه شدیم و چند ماه پروژه تعطیل شد و پس از آن دوباره استارت کار زده شد.

وی گفت: در این برج از دیوارهای برشی استفاده شده و در صورت آتش سوزی در واحد به بیرون گسترش پیدا نمی کند

مدیر برج مسکونی اودیما افزود: پروژه در بین جنگل و دریا واقع شده و تمامی واحدها دید دریا و جنگل را دارند.

وی ادامه داد: در خصوص امکانات این برج باید متذکر شد این بنا مجهز به ‌پیشرفته ترین دستگاه های جریان هوا و همچنین بروزترین تجهیزات و فن آوری های جهان می باشد که فراهم کننده رفاه برای ساکنین این برج می باشد از جمله امکانات نظیر: تجهیرات ورزش های آبی، استخرهای روی بام، سونا خشک، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد، روف گاردن، استخر در طبقه پانزدهم با دید پانورامیک از دریا و جنگل، پیست دوچرخه سواری در طبقه چهاردهم با چشم اندازهای بی نظیر، رستوران های ۵ ستاره بین المللی، سینما، امکانات تفریحی و ورزشی، باغ های ساحلی، باند هلیکوپتر و … باعث شده این برج با شکوه جلوه دهد.

وی خاطرنشان کرد: زمان اصلی اتمام پروژه تا ۱۸ ماه دیگر است اما در تلاشیم تا نوروز ۱۴۰۴ زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

گفتنی است استاندار مازندران در بیست و دومین سفر شهرستانی خود به همراه معاونین، فرماندارشهرستان نور و دیگر مسئولین از بلندترین برج مسکونی ایران بازدید کردند.