به گزارش پایگاه خبری برترین خبر ، شهردار و شورای اسلامی شهر نور در پیامی شهادت رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیرمان، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

«باسمه تعالی،

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم روح بلند محبوب دل‌ها و سیدمحرومان، حضرت آیت‌الله رئیسی، خادم جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان؛ آیت‌الله سید محمد علی آل‌هاشم، حسین امیر عبداللهیان، مالک رحمتی و سردار سیدمهدی موسوی به همراه خدمه پرواز آسمانی شدند و به ملکوت اعلی پیوستند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی از میان مردم بود و پیوستگی دائم با آنها داشت و در مسیر مبارزه با فساد گام‌های قابل توجهی برداشت، این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران کرد و با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه قشر کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

نقش‌آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار ایشان در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، ریاست قوه قضائیه، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالمی وارسته و مبارزی خستگی‌ناپذیر در مقابل نسل امروز و آینده‌ی ایران اسلامی قرار داده است.

شهردار و شورای اسلامی شهر نور ، عروج ملکوتی ارواح طیبه این شهدای عزیز و این ضایعه دردناک را به پیشگاه ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن مبارز فقید و همراهانشان، رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با پیامبر اعظم (ص) و برای ‏بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر نور