به گزارش برترین خبر ، در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته دولت، نماد خدمتگزاری و یک‌پارچگی ملت و دولت و یادآور شهادت مظلومانه جمعی از یاران باوفای نظام اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است که یاد و خاطره آنان به عنوان یک الگوی پرافتخار و مردمی در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شده است.

در این مقطع بسیار حساس از تاریخ کشور که مضایق اقتصادی در کنار مصائب ناشی از پاندمی سرکش کرونا مشکلات عدیده‌ای را به زندگی بخش بزرگی از مردمان جامعه مان تحمیل کرده است، بر ما و همه‌ی مسئولین است که با پیروی از خط مشی مردمدارانه و خصوصیات بارز اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر که با سلاح ایمان، تفکر انقلابی، عشق، ساده‌زیستی و خدمت بی منت، با اخلاص و خاضعانه به‌عنوان الگوی واقعی و چهره ماندگار عرصه خدمتگزاری به جامعه معرفی شدند، با حرکت در این مسیر مشعشع ترسیم شده توسط این مردان بی ادعا، در رفع معضلات و گشایش هرچه بیشتر امور بکوشیم تا ضمن اعتلای جایگاه دانشگاه‌ها و حل معضلات کارکنان شریف، شاهد اعتلای روزافزون ایران اسلامی باشیم.

چهارم شهریورماه، یادآور تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثارگرانه کارمندان شریف کشور است. نام‌گذاری این روز به ‌عنوان یکی از روزهای هفته دولت، نشان‌ از جایگاه و اهمیت بالا و والای خدمات این قشر عظیم و شریف در پیشبرد اهداف و سربلندی میهن عزیزمان دارد.

تردیدی نیست که بار سنگین پشتیبانی از بخش‌های تخصصی دانشگاه برعهده کارمندان شریف و زحمت‌کش قرار دارد و هیچ تلاشی در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تکریم ارباب‌رجوع بدون تلاش این عزیزان میسر نخواهد بود. اما برای نیل به این مقصود پر اهمیت، اکنون با توجه به شرایط سخت اقتصادی و سایر فشارهای روحی و روانی ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا، شکیبایی، صبوری، همراهی، هم‌دلی و یک‌پارچگی دانشگاهیان بیش از هر زمانی ضروری و حیاتی است.

از این رو، ضمن نثار خالصانه‌ترین درودها به ارواح مطهر شهیدان رجایی، باهنر و تمامی شهدای کارمند و گرامی‌داشت هفته دولت، این ایام را به همه کارکنان پرتلاش دولت به‌خصوص همکاران گرانقدر و خدوم خود در دانشگاه‌های استان مازندران و به‌ویژه کارمندان شریف دانشگاه بزرگ مازندران، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته، از درگاه حضرت حق برای تمامی کسانی که دل‌شان مالامال از عشق خدمت به سرزمین ایران اسلامی بوده و برای تعالی و اقتدار ملت سرافرازمان گام برمی‌دارند، آرزوی سربلندی و توفیق می‌نمایم.

امیدوارم در این ایام سخت، با همت، همدلی، همنوایی، همکاری و هوشیاری همه کارکنان دانشگاه، در بهبود هرچه بیشتر کیفیت فعالیت‌ها و خدمات و جلب رضای باری‌تعالی بیش از پیش موفق باشیم.