به گزارش برترین خبر ، شقایق توکلی مدیر موسسه فرهنگی هنری پژواک هنرآرمان در گفت وگو با خبرنگار برترین خبر اظهار کرد:چند سال از فعالیت این موسسه هنری فرهنگی در حوزه نمایش و بازیگری می گذرد که طی این مدت به مقام ها و افتخارات زیادی در جشنواره های استانی و شهرستانی در کسب کردیم.

وی تصریح کرد: این موسسه در زمینه تئاتر خیابانی ،مونو لوگ ،تک پرسوناژوغیره نیز دارای رتبه شده است.

مدیرموسسه فرهنگی هنری پژواک هنرآرمان خاطرنشان کرد: تنها بلک باکس اختصاصی در استان مازندران به این موسسه تعلق دارد چراکه به دلیل هزینه بالای این بلک باکس ها معمولا با هزینه دولتی ساخته می شود که فقط اداره ارشاد هامجهز به آن هستند.

توکلی با اشاره به اینکه در این موسسه از اساتید مرتبط و نیروی متخصص همان رشته استفاده می شود،افزود: علیرضا قنبری کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر تهران با بیش از ۳۰ سال سابقه بازیگری و کارگردانی درحال انجام فعالیت و آموزش هنرجویان این موسسه هستند.

وی بیان کرد: هنرجوها با توجه به کار و پروژه در حال انجام گاهی اوقات حتی بیش از یکسال تمرین می کنند اما برای این جشنواره با توجه به وقفه ای که به علت کرونا به وجود امده بود حدود ۷ ماه تمام تلاش خود را به کار گرفتندتا حائز رتبه شودند.

مدیرموسسه فرهنگی هنری پژواک هنرآرمان یادآورشد: پرورش و استعداد یابی بچه ها هنگامی که در سن پایین قرار دارند برای ما بسیار ارزشمند است و آوین گورانی ، امیرحسین اقبالی جز افتخارات شهرستان نور و ایزدشهر به شمار می روند.

توکلی ازنمایش بونراکوبرای نخستین بار در استان مازندران برای عموم در آینده نزدیک خبر داد.

وی مطرح کردن شهرستان نور در شاخه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان و کشور را یکی از اهداف این موسسه عنوان کرد و گفت: باید از استعداد های بومی شهرستان نور خصوصا ایزدشهر به نحو احسنت استفاده شود.

مدیرموسسه فرهنگی هنری پژواک هنرآرمان خاطرنشان کرد: همیشه استعدادها وافراد موفق از استان ها و شهرهای دیگرو یا الزاما پدیده ای خارق العاده ای نیستند بلکه همین جوانان و نوجوانان شهرخودمان اگر به درستی پرورش پیدا کنند تک تک آن ها می توانند هر یک برای خود نخبه ای باشند.

گفتنی است طی مراسمی با حضور امام جمعه ایزدشهر ، شهردار و شورای شهر و رییس اداره ارشاد شهرستان نور از مقام آوران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان مازندران تجلیل به عمل آمد.