به گزارش برترین خبر ، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در گردهمایی بانوان که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در ساحل نور برگزار شد با اشاره به این که یکی از بهترین سفارش های اسلام داشتن عزت وعظمت و سربلندی است اظهار کرد: آلوده نشدن به گناه و معصیت و در مسیر طاعت و بندگی خدا حرکت کردن عزت انسان را تامین می کند.

وی با بیان این که هرکسی برای حفظ جایگاه خود نیاز به پوشش دارد تصریح کرد: پوشش زن به عنوان این که هم از نظرجسمانی و هم از نظر روحانی در یک افقی قرار دارد و باید خود را در مقابل همه هجمه ها وهمه خواسته های به ناحق حفظ کند، متقاوت است.

احمدی حفظ زن از نگاه نامحرمان و بیگانگان را آرامش روانی زن و حفظ جایگاه و شخصیتش دانست و افزود: استحکام خانواده و پیوند خانوادگی در سایه حفظ و حراست جایگاه زن است.

امام جمعه شهرستان نور با بیان این که اجتماع ما بدون نقش آفرینی زنان مسیر نخواهد بود یادآور شد:یکی از هنرهای انقلاب اسلامی و امام راحل این بود که زن را در جایگاه های مختلف و همه جانبه همسری،مادری و بهترین نقش آفرین در جامعه دیده است.

وی با بیان این که زنان در زمینه علم و تحصیل توانستند خلاهایی که جامعه را تهدید می کرد پر کنند تصریح کرد:نقش های بی بدیل زنان در عرصه های علمی ،پزشکی، نویسندگی،تئاتر،مبارزه و جهاد فی سبیل الله در جامعه را نمی توان نادیده گرفت.

احمدی با اشاره به این که زنان در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی بهترین نقش را ایفا کردند افزود:بانوان توانستند در کنار مردان روزهای انقلاب را به روزهای اقتدار تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه زنان در دوره طاغوت به حاشیه کشیده شده و عنوان کالا و ابزار برای هوس رانان تعریف شده بودند تصریح کرد: دنیای استکبار تمام تلاش خود را برای از بین بردن هویت والای زن از مسیر عریان کردن و برداشتن پوشش و بی هویت کردن زنان که به عنوان سمبل عظمت و شخصیت زن تعریف می شود به کار گرفته است.

امام جمعه شهرستان نور با بیان این که دشمنان امروزه در سایه بی بند و باری و کشف حجاب می خواهند با فروپاشی خانواده ها و حریم مادری و همسری را از زنان جامعه بگیرند یادآور شد:بیشترین پرونده های جدایی که در دادگاه خانواده مشاهده می شود از بی بند و باری و بی هویتی برنامه های ماهواره ای و نقشه های حساب شده ای که دشمنان برای ما کشیده اند نشات می گیرد .

گزارش از ، خانم تذکاری