به گزارش برترین خبر، جعفر حسین زاده شهردار رویان با اشاره به اینکه این عرصه حدود ۶۰ سال است که برای احداث اماکن خدمات گردشگری و تفریحی واگذار شده، از همان زمان شهرداری رویان اقدامات متعددی در این مکان انجام داده است،اظهار کرد: امروز در هفتادمین سال تاسیس شهرداری رویان فاز اول پیاده راه ساحلی در حالی کلنگ‌زنی شد که عملیات اجرایی آن از ۱۰ روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود:در مجموعه پلاژ آیتم های مختلفی چون پیاده راه سلامت، مسیر دوچرخه سواری به طول ۱ کیلومتر ما بین دو رودخانه گلندرود و سبزه رود، فضای سبز و پارک شهربازی، کافه، زمین های ورزشی متعدد و طرح ویژه شنای بانوان و آقایان با یک سازه متحرک و متفاوت و خاص طراحی شده است.

شهردار رویان گفت : بخشی از کار به صورت عمومی و عام المنفعه و بخشی دیگر مانند فضای اقامتی، شهربازی و فضای خدماتی گردشگری با جذب سرمایه گذار انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه رویان شهری با جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر است اما رویاهای بلندی برای آن داریم، ادامه داد: از اعضای شورای اسلامی شهر رویان تشکر میکنم که توانمندی و اعتماد به نفس را به ما دادند تا تصمیمات جسورانه ای بگیریم.

شهردار رویان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با نظر مساعد شورای شهر مجوز تخریب و ساخت پل سبزه رود که مردم بیش از ۳۰ سال برای تردد آن با مشکل مواجه بودند، گرفته شد و حدود ۲۵ میلیارد تومان از اعتبار عمرانی شهرداری برای آن هزینه شد.

محمدرضا بابائی رئیس شورای اسلامی شهر رویان با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در مجموعه شورا و شهرداری وجود دارد، افزود: پروژه های مختلفی چون پل گلندرود و سبزه رود و پیاده رو سازی ها در سطح شهر رویان در حال انجام است.

وی گفت: مبادی ورودی و خروجی از سمت شرق و غرب شهر رویان نیاز به اصلاح و ساماندهی دارد که در دستور کار قرار گرفته است.