به گزارش برترین خبر، دکتر مجتبی محمدی رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نور ضمن تقدیر از خیرین گفت: خیرین نقش به سزایی در جهت پیشرفت و ارتقای شاخص های سلامت جامعه دارند.

وی تصریح کرد: توسعه زیر ساخت های نظام سلامت بدون مشارکتهای مردمی امکان پذیر نیست، و اقدامات خیرین سلامت دارای ثمراتی بی انتها است که اثرات آن تا ابد باقی خواهد ماند.

دکتر محمدی خاطر نشان کرد: کمک شما خیرین عزیز حل مشکلات حوزه سلامت را سرعت می بخشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان امام دارای ۱۰۰ تخت فعال است، گفت: در این بیمارستان سالانه ۱۴۰ هزار بیمار در اورژانس ویزیت، ۱۰ هزار بستری و ۴۵۰۰ جراحی علیرغم تمامی کمبودها صورت می‌گیرد.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نور یادآور شد: در این بیمارستان حدود ۹۰ درصد از جراحی هایی که در بیمارستان های بزرگ انجام می شود نیز صورت می‌گیرد و خوشبختانه با کمک های خیرین و خرید دستگاه های مورد نیاز بیمارستان، در قسمت های مختلف خصوصا اتاق عمل مدت زمان جراحی ها تا ۴۵ دقیقه کاهش یافته است.

دکتر سید حمید حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور از خیرین که در حوزه سلامت قدم های بزرگی برداشتند قدردانی کرد و گفت: با توجه به قدمت این بیمارستان تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به بیماران است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بهداشت، ارائه خدمات و ارتقا سلامت در بخش درمان از اولویت‌های اصلی ما است، تصریح کرد: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه برای ترغیب مشارکت بیشتر خیرین و تکریم این عزیزان می‌تواند به حضور خیرین در کمک به حوزه سلامت راهگشا باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا در حوزه فوق تخصصی مردم شهرستان را بی نیاز کنیم.

گفتنی است آقای غلامحسین واحدی در عملی خداپسندانه تجهیزات پیشرفته اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب و جراحی عمومی را به ارزش ۷۵۰ میلیون تومانی( یادبود زنده یاد فاطمه نیازبالی) را خریداری و به این بیمارستان اهدا کرد.همچنین خانم سلطان جمشیدی نیز در عملی خداپسندانه یک دستگاه اکوکاردیوگرافی برای بیماران قلبی و یک دستگاه کولونوسکوپی برای بیماران گوارشی به ارزش دومیلیارد تومان (یادبود زنده یاد رحمان سعیدی) به بیمارستان اهدا کرد.