به گزارش برترین خبر،  حجت الاسلام قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان نور در خطبه اول نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و ترک محرمات اظهار کرد: داشتن اعتقاد راسخ به عنایت الهی از صفات متقین است.

وی تصریح کرد: خداوند متعال مدیریت درون را به عقل و برای مدیریت بیرون انبیا و اولیا الهی فرستاده تا در سایه آن مسیر انسانیت را طی کنیم و از نعمت ها و رحمت الهی برخوردار شویم.

امام جمعه شهرستان نور خاطر نشان کرد: تزکیه مقدمه ای برای کسب آگاهی ها و دریافت نعمت های الهی است.

حجت الاسلام احمدی افزود: مبارزه با موانع در مسیر بندگی الهی راه عاقبت بخیری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از موانع عاقبت بخیری شیطان است، گفت: ایجاد کینه و دشمنی، غفلت از یاد خدا، توجیح کردن گناه، تکبر و غرور، آمال و آرزوها، ایجاد اختلاف و درگیری از جمله موانع شیطان برای جلوگیری از عاقبت بخیری انسان است.

امام جمعه شهرستان نور در خطبه دوم نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و ترک محرمات اظهار کرد: درک ماه مبارک رجب از صفات متقین است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه حلول ماه رجب قرار داریم، تصریح کرد: ماه رجب، ماه سلوک اولیای الهی و ریزش رحمت الهی است.

امام جمعه شهرستان نور خاطر نشان کرد: روزه، نماز، عبادت،شب زنده داری،انفاق و غیره با نیت عبادت انجام شود امنیت آفرین است و باید فرصت ها را در ماه مبارک رجب قدر بدانیم.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به سالروز حماسه مردم آمل در روز ۶ بهمن گفت: حماسه ملت انقلابی و مردم ولایت مدار مازندران و آمل در مقابل تهاجم ضد انقلاب ،گروهک منافقین به طمع تسخیر کردن مازندران ستودنی بود.

وی با بیان اینکه کانون تمامی توطئه ها آمریکا است، ادامه داد: دستگاه محاسباتی دشمن همیشه دچار اشتباه می شود چون هنوز دین و روحیه دینی و انقلابی را تشخیص ندادند.

امام جمعه شهرستان نور یادآور شد: در گذر ۴۳ سال همیشه کمبود ها و کم کاری هایی بود و هست، اما این موارد دلیلی برای تغییر و بر اندازی نظام نخواهد بود چرا که مردم این انقلاب را دوست دارند و پای این نظام ایستاده اند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به راهبرد اخیر استکبار جهانی برای محاصره دیپلماتیک ایران، گفت: تحمیل فشار های اقتصادی، تحریم های ناجوانمردانه و غیره از جمله اقدامات دشمن علیه ایران بود که حمله به بازوان نظام ایران، حذف ایران از نهاد های بین المللی، حذف برجام، پرونده سازی مباحث امنیتی از جمله نکات عمده ای که دشمن به تازگی ان ها را دنبال می‌کند.

وی مردم و نیروهای مسلح، بسیجیان را بازوان توانمند این نظام دانست و افزود: سرچشمه جریان مقاومت ایران اسلامی است که در منطقه توانست دست های آلوده و استکبار جهانی را قطع کند.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره صدور قطعنامه بر علیه یکی از نهادهای ارزشمند و بازوی قدرتمند ایران اسلامی(سپاه) از جانب اتحادیه اروپا گفت: بر اساس قوانین بین المللی نمی توانند نهاد نظامی را تحریم کنند و آن را تروریست بنامند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: مثلت عبری، عربی و غربی در آشوب های اخیر شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه تروریست اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: موشک های قاره پیمای ایران این توانایی را دارد که تمام اسرائیل را با خاک یکسان کند.

امام جمعه شهرستان نور افزود: داعش که یک ولیده و جرسومه فساد دست پرورده تروریست اعظم آمریکا است و همه شعار ما (مرگ بر آمریکا ) است.

 

گفتنی است در راستای تداوم میز خدمت مسئولین، دکتر سید حمید حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور با نمازگزاران و شهروندان در مصلای بزرگ الغدیر شهرستان نور جهت پاسخگویی ومشاوره به مشکلات این حوزه حاضر شدند .

 

همچنین خدمات تزریق دوز چهارم واکسن کووید ۱۹ (کرونا) در مصلای بزرگ الغدیر با همکاری دفتر و ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان نور و شبکه بهداشت و درمان نیز انجام شد.