متن پیام هیات رییسه دانشگاه مازندران بدین شرح می‌باشد:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

هفته دفاع مقدس، باشکوه‌ترین نماد تاریخ حماسی‌ ملت ایران است که خاطرات رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های آن سالیان سال در اذهان آیندگان به یادگار خواهد ‌ماند.

گذشت زمان به درستی و حقیقت، شهادت خواهد داد که دلاوری‌ها و ایثار مردمان این سرزمین کهن اسلامی با تبعیت و الگوگرفتن از نهضت عظیم و باشکوه عاشورا و پیروی محض از ولایت، هم‌بستگی و یک‌پارچگی ملت بزرگ ایران را مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید.

روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های بلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون خود سطر سطر تاریخ دفاع از مرز و بوم اسلامی را به رشته تحریر در آوردند.

هفته دفاع مقدس، نمادی بی‌نظیر از ماندگارترین افتخارات ایرانیان سرافراز در دفاع از کیان این مرز و بوم است. روزهایی که بی‌تردید، فرصت ارزشمندی است برای بازخوانی خاطرات و حماسه‌های دلیرمردان و شیر زنانی که در جبهه‌های حق علیه باطل عزت و غرور را برای ما به ارمغان آوردند.

هیات رییسه دانشگاه مازندران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شریف ایران و به ویژه دانشگاهیان عزیز تبریک گفته و برای همگان از خداوند منان، توفیق تداوم خدمت‌رسانی و پیروی از آرمان‌های بزرگ شهیدان را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) مسالت دارد.

هیات رییسه دانشگاه مازندران