به گزارش برترین خبر ، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توهین  نشریه شارلی ابدو فرانسه  به ساحت مقدس رسول مهربانی، کرامت و اخلاق، قلب تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان را در سراسر گیتی جریحه‌دار کرد. بدون شک، پیروان این حرکت شیطانی در طول تاریخ، در همان راه ضلالت و گمراهی قدم نهاده‌اند و به خیال باطل خویش، در صدد خاموش‌کردن خورشید جهان‌تاب محمدی هستند، لکن به‌ استناد آیات وحی، وعده الهی محقق خواهد شد و اسلام به‌عنوان کامل‌ترین دین انسان‌ساز آسمانی عالم‌گیر خواهد شد.

بدون تردید، این اقدام مذبوحانه و بزدلانه با هدف ترویج پروژه اسلام‌هراسی و ارایه تصویر دروغین از اسلام با رهبری اسراییل غاصب و آمریکای جنایت‌کار طراحی شده است.

هیات رییسه دانشگاه مازندران با احترام به ساحت قدسی رسول مکرم اسلام(ص)، برائت و بیزاری خویش را از تمام دست‌اندرکاران اهانت به آن شخصیت بی‌بدیل و قدسی و حامیان آنان ابراز داشته و اعلام می‌دارد که دانشگاهیان دانشگاه مازندران در کنار امت مسلمان بابصیرت و متحد جهان به‌خصوص ملت حسینی ایران اسلامی، مانند همیشه هم‌چون خاری در چشم استکبار جهانی بوده و تا صبح ظهور منجی عالم بشریت، با تبعیت از آرمان‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) و تحت فرامین ولی امر مسلمانان جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه‌الله) در تمام رویدادها و میادین حاضر خواهد بود.

هیات رییسه دانشگاه مازندران