به گزارش برترین خبر ، عبداله رضوانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط باند افیونی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی، اعضای این باند که پس از قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی کشور اقدام به توزیع آن در این شهرستان می کردند، شناسایی شدند.

رضوانی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان فعالیت داشتند دستگیر کردند .

وی با اشاره به توقیف ۳دستگاه خودروی متعلق به متهمان که از آن در حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می کردند ،خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه این سوداگران مرگ ۷ کیلو گرم تریاک کشف شد .

رضوانی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشا بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.