به گزارش برترین خبر ، انتخابات شورای شهرستان رامسر نزدیک است؛ ترکیب و برگ برنده این گوی و میدان از آن چه کسی خواهد شد!؟

طی گفتمان غیر رسمی؛ نشست و صحبت های پیرو انتخاب رئیس شورای شهرستان به گوش می رسد ولی هنوز اعتماد و رای مثبت به هیچ نماینده شورایی داده نشده است .!

گفتنی ست؛ در ششمین جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرستان رامسر با حضور نمایندگان فرمانداری و اعضا معرفی شده از سوی شوراهای شهر رامسر، کتالم و ساداتشهر، شورای بخش دالخانی و شورای بخش مرکزی که روز دوشنبه ۱۵ شهریور۱۴۰۰ در محل دفتر شورای شهر رامسر برگزار شد

طی انتخابات نتایج اعضای هیئت رئیسه مشخص و طی صورتجلسه ؛ محسن کیهان ثانی بعنوان رئیس شورای شهرستان رامسر ، اسماعیل مدیر پناه نائب رئیس شورای شهرستان، حسن فیلی منشی شورا، انوشیروان خلعتبری نماینده و عضو شورای شهرستان و نماینده شورای شهرستان در شورای عالی استان مازندران و همچنین یزدان شکوهی عضو شورای شهرستان رامسر بمدت یکسال انتخاب شدند

کما اینکه میدانیم که پس از گذشت یکسال و یک روز انتخابات شورای شهرستان مجددا با حضور نمایندگان معرفی شده شوراها برگزار خواهد شد؛ و تا تاریخ مخابره این خبر هنوز مرجع رسمی تاریخ برگزاری شورای شهرستان را اعلام نکرده است.

به راستی اینبار کدام عضو شورا جای محسن کیهان ثانی را بعنوان رئیس شورای شهرستان خواهد گرفت، و به نقل از نگارنده خبر ؛ شاید بازی این گوی و میدان باز خود کیهان ثانی باشد !!؟
هنوز کسی اعلام رسمی نسبت به چرایی این مسئله نداشته است…

و اینکه پیرو شماره نامه ۸۴/ش ش با درخواست کتبی یزدان شکوهی که عضو شورای شهرستان بود در اول شهریور ۱۴۰۱ استعفا خود را به دلیل پاسخگویی و خدمات رسانی بیشتر در شورای کتالم که ریاست آن را برعهده گرفت ؛ تقدیم نمود که مورد تایید اعضای شورای شهرستان سریعآ قرار گرفت.
و مقرر گردید جایگزین ایشان از شورای کتالم و ساداتشهر عضوی معرفی گردد که تا کنون این مهم صورت نپذیرفت که چه کسی جایگزین یزدان شکوهی از تیم پنج نفره شورای کتالم و ساداتشهر در شورای شهرستان رامسر خواهد شد.

البته نباید نادیده گرفت که در دومین مرحله انتخابات هیئت رئیسه در ششمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر محسن کیهان ثانی با رای اعتماد دیگر اعضا شورا بعنوان رییس شورا در مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ را گرفت و بر کرسی ریاست شورا تکیه داد.

و طی اخبار مندرج در رسانه ها؛ در سال اول دوره ششم شورای شهرستان حدود ۲۳ جلسه
بنا به درخواست های مردمی برای رفع موانع شهری و روستایی با دعوت از روسای ادارات برگزار شد و گزارش و پیگیری ها گاها بیش تر از سالهای پیشین بود

با همه این تفاسیر ؛ هنوز نمی توان صد در صد مهر تایید بر عملکرد مثبت یا منفی محسن کیهان ثانی در شورای شهرستان زد ، و هنوز نمی توان اعلام کرد که کرسی ریاست شورای شهرستان از ان چه کسی است…

حرف و حدیث ها و نگاه شورایی و حتی واسطه قرار دادن برای تایید و انتخاب یک فرد بعنوان رییس شورای شهرستان شاید در این میان نقش جدی داشته باشد…..

و اندکی صبر…
تا که شاید نتیجه این انتخابات که تمامآ باید در مسیر خدمت به مردم جدای پذیرش پست مدیریتی باشد چه خواهد شد ….

 

خبرنگار : تارا هاشمی