به گزارش برترین خبر ، حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان نور در افتتاح پروژه های هفته دولت شهر رویان اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان با توجه به شرایط حال حاضرکشور از نظر اقتصادی در حال فعالیت و تلاش جهت عمران و آبادانی است که جای تقدیر دارد.

امام جمعه شهرستان نور وحدت و همدلی بین شهردار و اعضای شورای شهررویان را یکی از موفقیت ها در پیشبرد اهداف عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نورانی محرم از خون پاک سیدالشهداء (ع) و یارانش و شهدای این شهرستان مدد می جوییم که به ما قدرت بدهند تا بتوانیم همه جانبه در عرصه خدمت رسانی به مردم خدمات خالصانه را داشته باشیم.

علی شادمان فرماندارشهرستان نوردرافتتاحیه پروژه های عمرانی شهر رویان اظهار کرد: شهردار پرتلاش و شورای اسلامی همدل و پای کارشهر رویان با ایجاد تعامل و فضای همدلی جوش و خروش بسیار خوبی را به وجود آورند

وی تصریح کرد: آب های سطحی در خیابان شهدا مکرر مردم و مغازه دارها و عابرین پیاده را در هنگام بارندگی آزارمی داد که با اجرای این پروژه بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: با عقب نشینی مغازه ها در قسمتی از این مسیر جریان و رگه ترافیکی شهربازخواهد شد.

جعفرحسین زاده شهردار رویان در تشریح افتتاحیه های شهر رویان در هفته دولت اظهار کرد: کانال هدایت آب های سطحی به طول ۲۰۰متر با هزینه ۵ میلیارد ریال از منابع استانی و داخلی شهرداری به مدت ۲ ماه در محل خیابان شهدا رویان اجرا شد.

شهردار رویان تصریح کرد: دیوار بتنی سبزه رود شرقی به طول ۱۲۰ متر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از منابع استانی و داخلی شهرداری به مدت ۳ ماه  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته شد.

وی در خصوص کلنگ زنی های پروژه ها در هفته دولت گفت: کلنگ پروژه آسفالت معابر سطح شهر به طول ۱۲ هزار مترمربع از منایع استانی و داخلی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به مدت ۳ ماه کلنگ آن بر زمین زده شد.

حسین زاده بیان کرد: کلنگ احداث دیوار حائل به طول ۳۰۰ متر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری به مدت ۵ ماه و پیش بینی اشتغال ۵۰ نفر به یاری خداوند بر زمین زده شد.

شهردار رویان افزود: در ادامه پروژه های کلنگ زنی فاز اول پروژه پیاده روسازی خیابان شهدا به طول ۲ هزار مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری به مدت ۳ ماه و پیش بینی اشتغال ۳۰ نفر نیز برزمین زده شد.

وی در پایان یادآورشد: پروژه ساماندهی انهارخیابان مسجدجامع ،کوچه بابایی ۶  به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۷ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری به مدت ۳ ماه  با پیش بینی اشتغال ۲۰ نفر هم کلنگ آن زده شد تا با کمک همکاران خودم در شهرداری بتوانیم در راستای خدمتگذاری به همشهریان گامی مثبت برداریم.