به گزارش برترین خبر ، احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران ،با بیان اینکه حدود ساعت ۱۴ امروز بارش‌های رگباری در ارتفاعات شهرستان نور آغاز شده بود، گفت: نیرو‌های خدماتی و امدادی این شهرستان به منظور امدادرسانی به مردم منطقه برای پیشگیری از وقوع سیلاب در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: بارش رگباری در این منطقه پایان یافت و موردی از جاری شدن سیلاب و روان آب در ارتفاعات و بالادست گزارش نشده است.

احمدی به بارش‌های رگباری سیل آسا در برخی از مناطق سوادکوه از جمله خطیر کوه، ملرد و کنگلو اشاره کرد و گفت: در همان ساعات اولیه شروع بارش‌های رگباری نیرو‌های خدماتی و امدادی هلال احمر، راهداری، شهرداری، جهاد کشاورزی و شرکت‌های خصوصی معادن شهرستان‌ها پل سفید و زیرآب آماده باش داده  و به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه هم اکنون بارندگی شدید در سوادکوه و کیاسر ادامه دارد، افزود: از ساعات اولیه گزارش سیلاب در این مناطق تاکنون آبگرفتگی منازل مسکونی و تلفات جانی گزارش نشده است.

احمدی افزود: نیرو‌های هلال احمر در کناره رودخانه‌های سوادکوه، زیرآب، نور و کیاسر با موتور و بلندگو اعلام کردند که مردم در حریم رودخانه نمانند و استراحت نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: نیرو‌های هلال احمر، اداره راه و شهرداری‌ها با هماهنگی فرمانداری‌ها تا پایان بارندگی‌ها در آماده باش کامل به سر می‌برند.