به گزارش برترین خبر ، مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این مطلب گفت: کشیک‌های ستادی در رده‌های مدیریتی، کارشناسی با هدف هدایت و نظارت و کنترل شبکه‌های توزیع ، تشکیل کمیته مدیریت بحران در ستاد و امورهای هشتگانه ، تجهیز انبارها به تجهیزات ضروری شبکه، رصد دایمی پیش بینی آب و هوا و اطلاع رسانی به مراکز حساس با هدف استفاده از مولدهای برق در مواقع اضطرار از موارد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: برگزاری مانورهای متعدد جهادی برای پایداری شبکه خصوصا اصلاح شبکه های غیر قابل دسترس ، و همچنین افزایش ضریب آمادگی همکاران در مقابل حوادث و بحران‌ها، همکاری و هماهنگی با کلیه سازمان ها از جمله شهرداری برای انجام شاخه بری درختان درگیر با شبکه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع از جمله: رینگ فیدرهای فشار متوسط نیز از جمله موارد پیشگیرانه بوده است که در طول سال انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ادامه داد: اکیپ های اتفاقات شبکه هم به صورت شیفتی فعالیت داشته و اکیپ‌هایی نیز در سطح شهرستان ها برای تسریع در خدمات‌رسانی مستقر خواهند بود و همچنین، تلفن ۱۲۱ به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکین با شرکت جهت رفع هرگونه مشکلی در تأسیسات و تجهیزات شبکه برق آماده پاسخگویی بصورت شبانه روز هستند .
وی افزود: در راستای تأمین برق پایدار و مستمر و خدمات‌رسانی به مشترکین در کنار همکاران اکیپ های پیمانکاری (سرد و گرم) نیز آماده ارائه خدمات به مردم بوده‌اند تا در صورت نیاز به محل اعزام شده و مشکل را برطرف کنند.