به گزارش برترین خبر ، مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این باره گفت: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری، حفظ سلامت جان مشترکین عزیز در شرایط موجود بیماری کرونا، خدمات شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به صورت غیر حضوری و از طریق نرم افزار “برق من “در دسترس عموم مردم قرار میگیرد.
وی افزود: مشترکین میتوانند با نصب نرم افزار «برق من» در گوشی همراه و با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، خدمات صورتحساب، از قبیل مشاهده آخرین قبض، تغییر نام، اصلاح نام و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند.
فرح زاد افزود: مشترکین همچنین میتوانند با این سامانه نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک به صورت خود اظهاری، ثبت خاموشیها، ثبت خسارت وارده و سایر خدمات صنعت برق بهره مند شوند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ادامه داد: از تمامی مشترکین غرب مازندران درخواست میشود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق و ادارات برق مراجعه نکرده و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این نرم افزار پیگیری و دریافت کنند.
فرح زاد اعلام کرد: سامانه موبایلی «برق من» که برای سیستم عاملهای اندروید و آی. او. اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار، سایت شرکت توانیر وسایت شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران است.
وی ادامه داد: میزهای خدمت مستقر در ستاد و امورهای هشتگانه شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نیز آماده ارایه و نصب این نرم افزار بر روی تلفن های همراه مشترکین است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، یکی از بهترین روشهای دسترسی به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت شرکت و همچنین نرم افزار” برق من” است.
وی تاکید کرد: در «اپلیکیشن برق من» مشترکین حتی بدون تماس با شماره ۱۲۱ میتوانند ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهند .
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران:
مشترکان نرم افزار” برق من” را نصب کنند

سامانه «برق من» در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم راه اندازی شده است.