به گزارش خبرنگار برترین خبر، عاطفه کیا در گفت وگو با خبرنگار برترین خبر اظهار کرد: در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله انواع سرویس های مالیاتی، بیمه ای، ثبت نام کنتور برق، و فراورده های سوختی در دفتر پیشخوان ارائه می شود.
وی تصریح کرد: اخذ انواع استعلام شامل منابع طبیعی، دریافت تائیدیه پستی، دریافت تائیدیه تحصیلی از جمله دیگر خدماتی است که در دفتر پیشخوان بلده ارائه می شود.
عاطفه کیا در بخش بیمه نیز خاطرنشان کرد: تمامی خدمات بیمه شامل بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان، و خدمات بیمه سلامت (درمان) در دفتر پیشخوان ارائه میشود.
وی در ادامه با اعلام آمادگی برای رفع مشکلات اهالی در نقایص مربوط به کارت شارژ سوخت تاکید کرد: این دفتر آمادگی دارد تا مشکل تمامی متقاضیان درباره شارژ کارت و یا دریافت حواله نفت را پی گیری نماید. از این رو از تمامی دهیاران و اعضای محترم شورای روستاهای بخش خواست تا اطلاعات چنین متقاضیانی را به دفتر پیشخوان منعکس نمایند.
عاطفه کیا ارائه خدمات با کیفیت مناسب و سرعت بالا را به عنوان هدف اصلی خود در دفتر پیشخوان دانست و افزود: در برخی از زمان ها با کُندی در شبکه اینترنت روبرو هستیم و یا در مواقعی سامانه سازمان مخاطب ارائه سرویس دچار اختلال است که در این شرایط فرایند ارائه خدمت در دفتر پیشخوان نیز به طور خودکار با کُندی روبرو می شود. این قبیل اختلالات از دایره اختیارات دفتر پیشخوان خارج است و در برخی زمان ها باعث اطاله زمان ارائه خدمت و اتلاف زمان اهالی محترم می شود.
وی در پایان از اهالی بخش بلده خواست در صورتی که با شماره همراه ایشان تماس گرفته و موفق به صحبت نشدند پیام و یا درخواست خود را به شماره همراه ایشان به شماره ۰۹۱۱۹۱۸۲۵۴۲ در پیام رسان «ایتا» و یا به صورت پیامک ارسال نمایند تا در اسرع وقت به درخواست ایشان رسیدگی شود.
خبرنگار: زینب تذکاری سالم